Just do it!

Just do it!

torsdag 9 september 2010

Ni är bara så bäst!

Jag vill ge er varsin ask praliner och en full famn rosor och sen strö guldflagor i era spår, som följer er hela livet och skänker er all lycka i hela världen!
All inklusive liksom..:)
Åhhh, jag vill det så!
...För jag är så glad och tacksam att ni besöker mig.
Och även om detta kanske bara är en dröm, så är den hjärtlig, så om du blundar, bara sådär fem sekunder, så kanske du kan känna min tanke i alla fall..:)

Japp, det var bara det jag ville att du visste, denna torsdagskväll. 
Och så lite oretuscherad sanning från min vardag just nu = garaget! (För att vara lite på den säkra sidan, visas den i svartvitt..;) 

Denna gamla elcentral kom mannen hem med idag. Jätterolig tycker jag!
Undrar om jag har blivit konstig på riktigt riktigt!?!

Japp, hoppas nu att du inte blev rädd i alla fall! 
För bara när alla hundramiljoner småsaker har kommit på sin plats, 
så blir det bra..:)
Och det gör de ju till slut, men det tar tid. 
Inte minst eftersom vi inte anlitar hantverkare, utan gör allting själva. 
Men jag vet att ni fattar att vissa dagar behöver jag ta in lite växtlighet, bara för att hålla fokus..*thihi*

Puss & kram och allt det bästa till dig...

31 kommentarer:

vosgesparis sa...

Wellllllll...... I think it is great I would never have come up with it but it looks amazingly good ;) It's a little industrial touch in an original way!

Anonym sa...

Me gusta!! Es diferente y algo original.
Un saludo.

Jacqueline @ HOME sa...

Hi Gua,
Sorry that I haven't been around for a while. We are just back from our holiday in Tuscany and i'm trying to catch up with my commenting. You sound very well and happy.
Such gorgeous photographs of your home. I get my Jeanne d'Arc Living a month behind. here in the UK, and have just received the one with your gorgeous kitchen in it. It looks amazing.
Hope that you are well. Lots of love to you. XXXX

Sirpa sa...

Hej!
Nää du är inte konstig, jag gillar också den där el saken!
Har en mysig fredag!
Kram Sirpa

Norregård sa...

Tack för att du värmer mitt hjärta, blir så mycket lättare att gå till jobbet med dina bilder i mitt sinne....ute är det kolsvart och det är dags att ge sig av...

Din butik kommer at bli något alldeles särskilt precis som du...

Ha en fin Helg nu och njut livet;o)
Kram Malin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kommer och bli den finaste butiken i Skåne, när du är i farten kan det inte bli annat. Ser så fina dörrar och fönster, det här blir riktigt bra.
En go höstkram till dig
AnnaMaria

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Såklart att det blir bra !
Everything you touch goes magic !
LOVE/Loppan

Alberte sa...

Tenk å ha en mann som ser det vakre i el tavlen - eller som vet at du ser det vakre!!!
Fantastiske bilder - så dette er altså garasjen!! Mange skatter der! Nydelige dører, speilkommode og så olivetreet da!
Stor klem fra begeistret Jannicke

Lisas torp sa...

Jag är säker på att det kommer att blil hur fint som helst där i garaget! Jag kan bara tänka mej.....!
Jag tar också till mej dina alltid så goa tankar...TACK!
Kramar
Lisa

Dessie sa...

Tänk att till och med dina garagebilder får mig att ooooooooh och aaaaaaaahh. =) Du är så otroligt duktig med kameran. Och jag blir aldeles lycklig för varje nytt inlägg som jag ser på min lista att du gjort. =)
Ha en underbar helg.

Kram Dessie

Mys och hemtrevnad sa...

Kommer bli hur bra som helst när du satt din touch över saker och ting! Mitt garage tål inte ens att visas i svartvitt*ler kramis semlan

Unknown sa...

WOW!!!! really adore your pictures......can't stop looking at them!!!!

Tierlantijn sa...

Beautiful pictures! The stairs is nice & tough! Just not suitable for bare feet to go...;)

Have a great day!! Ilona

sylvia sa...

hei vennen.
ååå tusen tusen takk for dine ord i innlegget,blunder jeg å er på besøk hos deg en stund,
men å mye vakkert du har i din garage,
gleder meg å se hvor ting finner sin plass hos dere.
klem fra sylvia

Lilla Blanka sa...

Jag ryser Gúa, åhh.. dessa dörrar och fönster, och den galvade trappan..åh, jag ser hur det kommer se ut sen... en underbar sagovärld - på riktigt!

Kraaaaaam

Anci sa...

Tack för allt jag fick ! :)
Då vill jag ge tillbaka beröm, lyckönskningar, många kramar, tack och hälsningar till dig som ger så mycket inspiration, glädje och kärlek i världen !

Ha en skön helg

Kram
Anci

gittan sa...

Ååååååååååååhhhhhhhhhh.......... så mycket vackert du fått tag på! Jag kommer när du öppnar!!! Om inte annat så bara för att insupa atmosfären =) Själv öppnar jag nästa lördag, det känns nästan overkligt men ack så skoj det ska bli.
Må väl / kram gittan

en länk om du vill ta en förhandstitt i butiken :

http://hemtrevligtuteinne.blogspot.com

Vida sa...

tycker dina underbara bilder idag ser ut som en skattkammare...skulle inte ha något emot att tassa fram här ensam..ta på allt..undersöka och vända på varje sak och med all tid i världen;))

känn ingen press i garaget utan ta det som det kommer..vägen till målet ska vara rolig:))

städahusethandlagodmatochdryckkram
Vida

Unknown sa...

Så mycket spännande saker som göms i ert garage.

Skall bli så härligt att besöka din butik när den står färdig för oss beundrare.

Sköt om dig och ha det bara bäst
Kramisar Jeanette

design traveller sa...

great photos!

C. Tvillingmamma sa...

Tack tar jag gärna emot! :) Du,de tar sig,med stormsteg...heja garaget!

My Shabby Streamside Studio sa...

So beautiful!

xoxo

Tootles,

Sandy @ My Shabby Streamside Studio
http://myshabbystreamsidestudio.blogspot.com/

Birgitta sa...

Så vackert du har i ditt garage!!!

Kramar Birgitta

Anonym sa...

Sååå fina svartvita bilder. Du är så duktig med kameran.
Det kommer bli jätte fint i ditt garage. Ja, det tar tid när man gör allt själv. Så var det när vi byggde vårt hus.
Ha en fin helg!
Kram Marita i Björkhagen

Annas skattkammare sa...

Så fina bilder du visar! Fräckt med den gamla elcentralen! =)
Kram /Anna

Elisabeth - anyhow.se sa...

Klart alla förtjänar en egen elcentral! :)

LOPPISLIV sa...

Det kommer att bli sååå fint så fint i din lilla butik, ska bli underbart att få besöka den. Är ju köravstånd, och perfekt utflyktsmål så det ser jag framemot. Jag kan riktigt se hur vackert det kommer att bli. Stor Kram Paula

Anonym sa...

Du har SÅ fina bilder på din blogg!! Ditt hem är så läckert! Tittar OFTA in här och bara njuter. Kram Annika

himlen runt hörnet sa...

oj, oj, oj! Du har den rätta känslan! Alltid så underbart fint och inspirerande att titta in här :)
Även om jag inte spelar i samma lga som dig så tänkte jag försöka mig på att blogga lite. Kika gärna in om du har en minut över!

www.himlen-runt-hornet.blogspot.com

Länkar till dig om det är ok, annars får du säga till!
Hoppas du haft en fin helg!

Kram Kimmie

Junk De Lux sa...

Hei:)

Helt utrolig inspirerende å følge bloggen din!...ville bare du skulle vite det;=)

Klem,Hanne

Frøken Jægers Hus sa...

Jeg er enig med Lille Vildand, tenk å ha en mann som ser det vakre i eltavlen! :)Du er en fantastisk stylist som kan bare ved å flytte rundt på et par ting skaper tre-fire forskjellige interørtrender! Ta en titt innom bloggen min hvis du får tid. Har en sofagruppe som jeg gjerne skulle visst mer om . Alder etc. Kanskje du sitter inne med litt kunnskap? Skjønner godt hvis ikke du får anledning. Det tar tid å surfe i blogglandia:)
Ha en god uke!
Klem, Helene.