Just do it!

Just do it!

fredag 26 juli 2013

Öppet i mor Ágústas, imorgon lördag och på söndag, 11-15. VÄLKOMNA!

Hej mina kära.
Latheten lunkar på i solens strålar.
Jag känner inspirationen återvända och lusten till lekfullhet, men där stannar det liksom. Och jag återvänder till att göra mest ingenting :) Undrar hur länge man orkar göra ingenting?
Ganska länge är jag säker på för egen del, för jag är ganska lat av mig. Och numera bryr jag mig inte om det så mycket, utan så är det bara. Det finns de som tycker sånt är fult, men då får de tycka det, för det tycker inte jag. Jag är nämligen hellre lat lite för mycket, än konstant duktig.

Men lite varor har jag i varje fall orkat packa upp till butiken, alltid nåt.
En salig blandning som alltid, för det gillar jag ;) 
Och längtar som alltid till att ha öppet i helgen. 
Hoppas vi ses!
är lika glad för vår trappa varje dag.
 en liten gammal gästbädd, har nu flyttat in. 
vackert nött och så fin som ex. dagbädd!
japp, granen är kvar! Fast nu börjar den bli lite brun :)

Stora kramen till er alla mina solar.
Må det goda springa runt er, alltid!

KÄRLEK ❤
// Goa

10 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhh vad fint du har det..himmel o pannkaka som man brukar säga..
Skodderna..eller de stora jalusierna..är de gamla ? Är så sugen på att ha såna i ett fönster skulle det funka tror du ?
STOR Kraaam från mig

Anonym sa...

Fantastisk flott du har det:)
Skulle så gjerne vært i din butikk, synd man bor så langt unna:)
Nydelige bilder:)
Fortsatt herlige sommerdager
Klem Merete

Unknown sa...

thank You, danke, dziekuje, grazie, merci...
:-)
Angelika

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åhh, så glad jag blir över och läsa det du skriver. Har varit prao på makens facebook, och jösses vad alla är duktiga. Tack för att du delar med dig av normalt liv, gulle dig.
Stor kram
AnnaMaria

Yvonne sa...

Hei så utrolig fin blogg du har!!! Jeg bare drømmer meg inn i bildene dine!!

Cindy sa...

Beautiful and inspiring images as always...

Cindy

obat pelangsing badan sa...

very interesting article with images that are so beautiful

Obat Kuat Tradisional sa...

thanks have been allowed to visit this blog

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs